lunes, 29 de agosto de 2011

acabades les dues fires a sant pol

Dos caps de setmana intensos en dues fires seguides a sant pol  l'alternativa i firamar,m'ho he passat molt bé, he conegut gent maquissima ,Dorota i Jaume a l'alternativa i Marina i Jordi a firamar.
Sòn dues fires molt diferents, pero cadasquna té el seu encant.L'una es més de nit i l'altre de tarda-nit,encara que ja funciona tot el día.He aprés molt i procuraré millorar per l'any vinent!


 La Dorota i en Jaume ,que m'han dit que aviat es farán un blog... ja m'hi espero!Adivineu qui va ser la estrella... en pingu es clar!!
 La meva paradeta de firamar, sense el cuadre de decoració que em vaig vendre...el meu pare m'en fará un altre!
La parada de la Marina i en Jordi, coixins pintats a má alçada y caixetes,testos i cabassos amb decoupage, molt xulo tot!També espero que posin en marxa el blog!!


Han sido dos findes intensos en sant pol de mar, he asistido a dos ferias muy diferentes entre sí,en las que he conocido gente encantadora y me lo he pasado muy bién, Dorota y Jaume en la alternativa y Marina y Jordi en firamar.He aprendido mucho y espero mejorar para el año que viene!
Adivinar quién fué la estrella de los muñecos de Dorota... pingu,claro!
Marina tenía unos cojines pintados a mano y luego cajas,cestos y tiestos de barro acabados con decoupage, muy chulo todo.
Las dos me han dicho que van hacer un blog ,espero verlo pronto!!!

3 comentarios:

  1. Quin passeig mès bonic per aquestes Fires! Moltes gràcies!

    ResponderEliminar
  2. Quan tinguin blog ja ens informaràs , serà una meravella. Petons

    ResponderEliminar
  3. La marina ja ha engegat el blog, té molt bona pinta!!!
    marinadetalls.blogspot.com

    ResponderEliminar