miércoles, 31 de agosto de 2011

avui m'he fet seguidora d'un blog molt especial:terraicelmaresme.blgspot.com

Es el esplai a on la georgina passa tot el estiu ,envoltada de molts amics i d'una colla de voluntaris/es maquissims i d'uns monitors molt especials...(tant els que han estat fins ara com els que han començat aquest any son d'alló que no hi há, de la cuinera ,que dir ...els hi fà uns àpats que no vegis... i la persona que s'encarrega de que tot funcioni, l'Anna, amb una força i capacitat d'engescar a tothom perqué dongui un cop de má...)Vaja, que a partir d'ara ja sé on passar una bona estona... trapassejant el seu blog!!

lunes, 29 de agosto de 2011

acabades les dues fires a sant pol

Dos caps de setmana intensos en dues fires seguides a sant pol  l'alternativa i firamar,m'ho he passat molt bé, he conegut gent maquissima ,Dorota i Jaume a l'alternativa i Marina i Jordi a firamar.
Sòn dues fires molt diferents, pero cadasquna té el seu encant.L'una es més de nit i l'altre de tarda-nit,encara que ja funciona tot el día.He aprés molt i procuraré millorar per l'any vinent!


 La Dorota i en Jaume ,que m'han dit que aviat es farán un blog... ja m'hi espero!Adivineu qui va ser la estrella... en pingu es clar!!
 La meva paradeta de firamar, sense el cuadre de decoració que em vaig vendre...el meu pare m'en fará un altre!
La parada de la Marina i en Jordi, coixins pintats a má alçada y caixetes,testos i cabassos amb decoupage, molt xulo tot!També espero que posin en marxa el blog!!


Han sido dos findes intensos en sant pol de mar, he asistido a dos ferias muy diferentes entre sí,en las que he conocido gente encantadora y me lo he pasado muy bién, Dorota y Jaume en la alternativa y Marina y Jordi en firamar.He aprendido mucho y espero mejorar para el año que viene!
Adivinar quién fué la estrella de los muñecos de Dorota... pingu,claro!
Marina tenía unos cojines pintados a mano y luego cajas,cestos y tiestos de barro acabados con decoupage, muy chulo todo.
Las dos me han dicho que van hacer un blog ,espero verlo pronto!!!

jueves, 18 de agosto de 2011

El que estic preparant per firamar





La paradeta que vaig posar per la fira alternativa Mi stand en la alternativa de sant pol de mar




ME HAN DADO UN PREMIO!!

1.NOMBRE DE QUIEN TE HA DADO EL PREMIO
 el premio me lo ha dado gema, belserart.blogspot.com  (me vé con muy buenos ojos)

2 DAR EL PREMIO A OTROS TRES BLOGS
-A pasionfimo.com por ser el blog de referencia en mis inicios con la arcilla.He conocido a Isabel y es un encanto de persona....ya se aprecia en su blog.

-A xixonesina.blogspot.com ,la entrada de su blog ya te cautiva,ella y sus haditas encantan a todas.

-A ankara66.blogspot.com , sus trabajos con perlitas,delicas y rocallas son preciosos , no entiendo del tema pero aprecio su belleza.

está claro que es sólo una representación de todos los blogs que sigo,,solo puedo poner tres...

3 DAR EL PREMIO A QUIEN NO LO TENGA
Creo que cumplen el requisito

4 SUBIR LA IMAGEN DEL PREMIO



4 UN SUEÑO QUE TE GUSTARIA CUMPLIR
Hay muchos sueños que me gustaría que se cumplieran ,algunos puede ser que los cumpla, otros somos todos los que tenemos que luchar para que se hagan realidad.Soy optimista!